2020. aug 07.

A masszőrt is masszírozzák, de hogyan?

írta: mv.
A masszőrt is masszírozzák, de hogyan?

csalodott-masszor.jpgA masszázs szakmát és a mqsszőröket sok kritika éri, ezek egy része jogos.
Mint a következő kettő:
A két levél egy nyilvános fórumon jelent meg, ahol a szakma tagjai cserélnek tapasztalatot.

Sziasztok kollégák!

A segítségeteket szeretném kérni.
Tegnap megajándékoztam magam egy masszázzsal.
Sok ismerősünk jár hozzá, tele van a naptára, 5 napra alig tudott nekem időpontot adni ééééés BORZASZTÓ VOLT


Nekem esett, mint tót az anyjának, semmi “bemelegítő” simítás vagy vmi. Fájt amit művelt, és be is lilult ma reggelre a karom.
A hátam szerencsére nem.
Úgy fájnak az általa kikészített izmaim, mintha vas rúddal ütögettek volna meg.
Ilyenkor mi van?
Hogy boríthatom rá finoman a masszázs ágyat?
Mondjak neki vmit?
Ott helyben annyira lefagytam, hogy nem is tudtam lereagálni, meg végig akartam “nézni”, hogy mit csinál.
Már bánom, hogy nem menekültem el az elején. Olyan sok ismerősünk istenítette, hogy nem is értettem mi van.

A csúcs az volt, mikor a vége felé elkezdett haránt fűrészelni a lapockáimon.
A csontjaimon.
Na akkor már összerándultam, erre közölte velem, hogy ilyet nem szabad csinálni, mert elszakíthatja az izmaimat. Na! Szuper. Azt hittem csak egy rossz álom. Ilyenkor mi a teendő? És PONT velem esett ez meg. Egy masszőrrel, aki nagyon vigyáz a vendégeire...

 

 

Nekem is volt már ilyen tapasztalatom és az ellenkezője is, hogy csak simogattak. Az elsőnek nem tudtam szólni, hogy fáj kezelés közben, mert végig a telefonján pofázott. Az ágyba kapaszkodtam.. Ezt sem vette észre. A végén szóltam.. Nem tetszett neki. A simogatósnál szóltam kezelés közben is, hogy erősebben, intenzíven szeretem.. De mégis fél óráig a combomat simogatta. (nő). Majdnem felálltam. A végén szóltam, hogy nem volt megfelelő az intenzitása. Megsértődött. Az elsőnél himbálódzott alattam a fémvázas ágy. Féltem, h összeesik és belémfúródik vmi fém. Lehet észre se vette volna. Arcon ütött. Azt sem vette észre. Véletlenül nem vettem ki a fülbevalómat, azt is kiütötte. Nem is lett meg. És neki is tele volt a naptára.




Ami kicsit meglepő: a fórumban többen leoltották az első hölgyet, hogy közben miért nem szólt?

#masszázs, #masszázsinfo,  #gyógymasszázs, #fájdalmas:masszázs,

Szólj hozzá

masszázs gyógymasszázs masszázsinfó masszőr szakma