2011. dec 02.

Masszázs és élet és irodalom és kurvák

írta: darabok
Masszázs és élet és irodalom és kurvák

Megjelent egy poszt a masszázsblogon.
A címe: Engem ezért nem nyalhatsz ki.

K. Kabai Lóránt költő a saját blogján versbe rendezte.

Ez a remek vers megjelent az  Élet ÉS Irodalom című hetilapban.

Az eredeti blog megörökítette az irodalmi magasságokba emelkedést.

Végül az eredeti szerző így reagált:

szóltak nekem, a múltkori írásomból verset írtak és megjelent az Irodalmi Ujságban.
Elolvastam.
Szinte szóról szóra ugyanaz, mint amit én írtam, ráadásul ingyen, a Költő Úr meg gondolom pénzért.
Kedves Uraim, akkor most hogy is van ez??
Miért is én vagyok a kurva?!

forrás: masszázsblog
 

Az egész pedig a masszázsfigyelő előtt megjelent a folyóiratfigyelő blogban is

Szólj hozzá

élet és irodalom kurva költő masszázsfigyelő k kabai lóránt